Geoblog.pl    geralt1    Podróże    Asian&South American Backpacking Expedition 2010 - z plecakiem przez Azje i Ameryke Poludniowa    Londyn metrem, piechota i czym sie da... czyli mile spedzony dzien z Mirkiem

Londyn metrem, piechota i czym sie da... czyli mile spedzony dzien z Mirkiem

Wielka Brytania
Wielka Brytania, London

Do Londynu dolecialem planowo. Potem autobus do centrum. Zakupuje calodniowy bilet na wszystkie srodki transportu. Metrem przepchalem sie do Camden i spotykam Mirka:) Zostawiam bagaze u niego w pracy. Caly dzien sie krecilismy po miescie - Piccadilly Square, Trafalgar Square, Buckingham Palace, Downing Street, Big Ben, London Eye, Tower Bridge i na koniec przechadzka po Camden i obiad w malajskiej knajpie (Max Orient Luxury Oriental Buffet, 10 funtow pelne jedzenie szwedzki stol, czyli jesz ile zmiescisz:D). Pogoda piekna ale jakos kurz w oczy dawal sie we znaki.

Potem pozegnanie i jazda na Stansted. W autobusie na lotnisko poznaje mila pare z Polski, leca ze mna do Kuala Lumpur, a potem dalej leca na Bali w podroz poslubna. Czekanie na odprawe, niestety doplata 5 funktow za nadwage 1kg. Przy odprawie mnostwo Malezyjczykow. Poznaje wtedy miedzy innymi Lulu, sliczna Malajke, z ktora rozmawialem sobie troche i z ktora mialem opisana pozniej sytuacje na koltnisku w KL.

23.55 co do sekundy wylot na spotkanie z przygoda:)

Lot odbyl sie nad Niemcami, Polska, Afganistanem, polnocnym Pakistanem, polnocnymi Indiami.

Kasia K.
Kasia K. - 2010-06-17 16:15
Pluję sobie w brodę, że się mineliśmy. Ja wtedy poleciałam... do Krakowa właśnie, ale koniecznie odwiedź mnie w drodze powrotnej!

geralt1
geralt1 - 2010-06-17 20:12
niestey ale nie wyrobie sie chyba:( przylatuje wieczorem o 19:30 8 pazdziernika na stansted i odlatuje okolo 8:00 9 pazdziernika. no chyba ze przyjmiesz mnie Kasia na noc to chetnie wpadne i opowiem swoja przygode w azji:)