Geoblog.pl    geralt1    Podróże    Asian&South American Backpacking Expedition 2010 - z plecakiem przez Azje i Ameryke Poludniowa
Zwiń mapę
Asian&South American Backpacking Expedition 2010 - z plecakiem przez Azje i Ameryke Poludniowa
subskrybuj tę podróż pobierz plik KML
Wyprawę dedykuję najukochańszej i najwspanialszej osobie tego świata - mojej mamie
 
258 dni podróży      16 odwiedzonych krajów      72523 przebytych kilometrów
Polska
Polska - Świdnica
0 km
 
 
 
 
5 komentarzy
5
29.05.2010
Wylot za kilka godzin
Polska
Polska - Wroclaw Strachowice
39 km
 
 
 
 
3 komentarze
3
30.05.2010
Wylot 6:25 do Londynu
Niemcy
Niemcy - Dortmund
696 km
 
 
 
 
 
30.05.2010
Przygoda sie zaczela
Wielka Brytania
Wielka Brytania - London
1218 km
6 zdjęć
6
 
 
2 komentarze
2
30.05.2010
Londyn metrem, piechota i czym sie da... czyli mile spedzony dzien z Mirkiem
Malezja
Malezja - Kuala Lumpur
11760 km
 
 
 
 
5 komentarzy
5
31.05.2010
Kuala Lumpur na 21 urodziny:D czyli jak najbardziej szczesliwie:D
Malezja
Malezja - Kuala Lumpur
11760 km
1 zdjęcie
1
 
 
2 komentarze
2
01.06.2010
Jet lag i Petronasy noca
Malezja
Malezja - Kuala Lumpur
11760 km
2 zdjęcia
2
 
 
2 komentarze
2
02.06.2010
Pyszna jajecznica i Chinatown
Malezja
Malezja - Kuala Lumpur
11760 km
 
 
 
 
7 komentarzy
7
03.06.2010
Menara KL i dzungla w srodku miasta
Malezja
Malezja - Putra Jaya
11786 km
 
 
 
 
1 komentarz
1
04.06.2010
Administracyjna stolica Malezji... ahh te drogi, ten rozmach... nigdy nie osiagniemy czegos takiego
Malezja
Malezja - Melaka
11888 km
 
 
 
 
 
05.06.2010
Sliczne kolonialne miasteczko
Malezja
Malezja - Melaka
11888 km
 
 
 
 
1 komentarz
1
06.06.2010
Szybkie pakowanko, smutny czas pozegnan i dalej znowu alone
Singapur
Singapur - Singapore
12093 km
 
 
 
 
3 komentarze
3
06.06.2010
Singapur czyli okolo 130km od Rownika
Singapur
Singapur - Singapore
12093 km
1 zdjęcie
1
 
 
8 komentarzy
8
07.06.2010
Kilometry w nogach, kocham to miasto
Malezja
Malezja - Ipoh
12571 km
 
 
 
 
5 komentarzy
5
08.06.2010
Lodowka do Ipoh
Malezja
Malezja - Tanah Rata
12607 km
 
 
 
 
2 komentarze
2
09.06.2010
Cameron Highlands
Malezja
Malezja - Butterworth
12760 km
 
 
 
 
3 komentarze
3
10.06.2010
Pieprzeni taksiarza
Malezja
Malezja - George Town
12763 km
 
 
 
 
1 komentarz
1
10.06.2010
Szalony dziadek, Immigration Office i busik do Tajlandii
Tajlandia
Tajlandia - Hat Yai
12941 km
 
 
 
 
2 komentarze
2
10.06.2010
To juz Tajlandia???
Tajlandia
Tajlandia - Krabi
13148 km
 
 
 
 
4 komentarze
4
11.06.2010
Poznajac Tajlandie
Tajlandia
Tajlandia - Ao Nang
13161 km
 
 
 
 
 
12.06.2010
Morze Andamanskie, pierwsze uderzenie:D
Tajlandia
Tajlandia - Railay
13166 km
7 zdjęć
7
 
 
3 komentarze
3
12.06.2010
W japonkach uskuteczniam wspinaczke:D
Tajlandia
Tajlandia - Ko Phi Phi Le
13203 km
4 zdjęcia
4
 
 
3 komentarze
3
13.06.2010
Maya Bay, czyli "Niebianska Plaza"
Tajlandia
Tajlandia - Ko Phi Phi Don
13209 km
3 zdjęcia
3
 
 
4 komentarze
4
13.06.2010
Kraina jak za snow
Tajlandia
Tajlandia - Krabi
13249 km
1 zdjęcie
1
 
 
2 komentarze
2
14.06.2010
Chill Out
Tajlandia
Tajlandia - Khao Pra Bang Khram Wildlife NP
13291 km
 
 
 
 
 
15.06.2010
Skuterem po obcych landach, czyli szybka jazda do lesnych basenow:D
Tajlandia
Tajlandia - Ao Nang
13345 km
7 zdjęć
7
 
 
4 komentarze
4
16.06.2010
Chill out on the beach:D
Tajlandia
Tajlandia - Krabi
13358 km
 
 
 
 
 
17.06.2010
Deszczowo
Tajlandia
Tajlandia - Bangkok
14014 km
 
 
 
 
 
19.06.2010
"One night in Bangkok", banda oszustow i klamcow, oraz smutne pozegnania
Tajlandia
Tajlandia - Bangkok
14014 km
 
 
 
 
1 komentarz
1
20.06.2010
Palac Krolewski oraz rozmowy z Tajami na temat ich walki z rzadem
Tajlandia
Tajlandia - Bangkok
14014 km
 
 
 
 
 
21.06.2010
Wat Arun, Park Lumpini >> wszystko na nogach
Tajlandia
Tajlandia - Ayutthaya
14080 km
 
 
 
 
 
22.06.2010
Ayutthaya na rowerze przez 6 godzin ... w tropikalnej ulewie. Oczywiscie zapomnialem poncza:D
Tajlandia
Tajlandia - Bangkok
14146 km
 
 
 
 
2 komentarze
2
22.06.2010
Bangkok tonie!
Tajlandia
Tajlandia - Surat Thani
14675 km
 
 
 
 
 
25.06.2010
Przesiadka
Tajlandia
Tajlandia - Ko Phangan
14774 km
 
 
 
 
1 komentarz
1
26.06.2010
Full Moon Party
Tajlandia
Tajlandia - Ko Tao
14814 km
 
 
 
 
 
27.06.2010
Ladnie, drogo, czyli jak stracic w cholere kasy w jednym momencie.
Tajlandia
Tajlandia - Chumpon
14903 km
 
 
 
 
 
29.06.2010
przesiadka
Tajlandia
Tajlandia - Bangkok
15293 km
 
 
 
 
4 komentarze
4
30.06.2010
Po raz kolejny Bangkok
Tajlandia
Tajlandia - Chiang Mai
15873 km
 
 
 
 
 
02.07.2010
Jutro trekking 3 dni, po powrocie uzupelnienie wpisow
Tajlandia
Tajlandia - Chiang Mai
15873 km
 
 
 
 
 
03.07.2010
Trekking - dzien 1. Ulewa, dzungla i kilka godzin w tych warunkach po gorach:D
Tajlandia
Tajlandia - Chiang Mai
15873 km
 
 
 
 
 
04.07.2010
Trekking - dzien 2. Non stop pod gorke, zakonczone zdobyciem wioski plemienia Lahu.
Tajlandia
Tajlandia - Chiang Mai
15873 km
 
 
 
 
3 komentarze
3
05.07.2010
Trekking - dzien 3. Juz gorki:) kapiel pod wodospadem i rafting.
Tajlandia
Tajlandia - Chiang Mai
15873 km
 
 
 
 
 
06.07.2010
Chillout day
Tajlandia
Tajlandia - Chiang Khong
16098 km
 
 
 
 
 
08.07.2010
Ostatni przystanek w Tajlandii. Lag-on Thailand....
Laos
Laos - Houay Xay
16105 km
 
 
 
 
2 komentarze
2
08.07.2010
Sabaidee Laos
Laos
Laos - Luang Prabang
16285 km
 
 
 
 
 
09.07.2010
Luang Prabang
Laos
Laos - Vang Vieng
16394 km
 
 
 
 
 
12.07.2010
tubing
Laos
Laos - Vientiane
16503 km
 
 
 
 
 
16.07.2010
spokojna stolica
Laos
Laos - Paksé
16967 km
 
 
 
 
 
17.07.2010
przesiadka
Laos
Laos - Don Det
17094 km
 
 
 
 
 
17.07.2010
4000 islands, czyli chill out na Si Phan Don
Kambodża
Kambodża - Phnom Penh
17389 km
 
 
 
 
 
20.07.2010
stolica khmerow
Kambodża
Kambodża - Sihanoukville
17571 km
 
 
 
 
 
24.07.2010
deszczowe plazowanie
Kambodża
Kambodża - Siem Reap
17877 km
 
 
 
 
 
27.07.2010
kocham to miasteczko
Kambodża
Kambodża - siem reap
17877 km
 
 
 
 
3 komentarze
3
03.08.2010
ostatni dzien w Azji Poludniowo-Wschodniej
Kambodża
Kambodża - Siem Reap
17877 km
 
 
 
 
 
04.08.2010
Smutny dzien pozegnan i zmian
Malezja
Malezja - Kuala Lumpur
19036 km
 
 
 
 
 
04.08.2010
Trzygodzinna przesiadka
Indie
Indie - Delhi Paharganj
22872 km
 
 
 
 
 
04.08.2010
Przylot
Indie
Indie - Delhi Paharganj
22872 km
 
 
 
 
 
05.08.2010
Szybkie zalatwianie biletu na polnoc, zwiedzanie tryb express
Indie
Indie - Amritsar Golden Temple
23273 km
 
 
 
 
 
06.08.2010
Golden Temple, darmowy nocleg, darmowe jedzenie > Sikhowie rzadza:)
Indie
Indie - Wāgah
23302 km
 
 
 
 
 
06.08.2010
Ceremonia zamkniecia granicy Indie-Pakistan
Indie
Indie - Amritsar Golden Temple
23331 km
 
 
 
 
 
07.08.2010
Szybka decyzja o wyjezdzie do Dharamshali
Indie
Indie - Dharamsala
23483 km
 
 
 
 
 
07.08.2010
Yyyy...??? Lepiej jednak MacLeod Ganj:D
Indie
Indie - Macleodganj
23487 km
 
 
 
 
1 komentarz
1
07.08.2010
W tybetanskim miescie.
Indie
Indie - Macleodganj
23487 km
 
 
 
 
1 komentarz
1
08.08.2010
Herbatka u Dalajlamy:)
Indie
Indie - Macleodganj
23487 km
 
 
 
 
 
09.08.2010
Na szybkiego ogarnianie sie do Manali...
Indie
Indie - Manāli
23567 km
 
 
 
 
3 komentarze
3
10.08.2010
Nocnym lokalnym busem do Manali >> tragedia. Potem caly dzien spanie i odrabianie strat:D
Indie
Indie - Marhi
23577 km
 
 
 
 
 
12.08.2010
Rotang Pass zamkniety:/
Indie
Indie - Manāli
23587 km
 
 
 
 
 
12.08.2010
niestety trzeba bylo wrocic. ponowna proba dnia nastepnego
Indie
Indie - Rohtang Pass
23602 km
 
 
 
 
 
13.08.2010
Rohtang Pass otwarty :))
Indie
Indie - Chatru
23623 km
 
 
 
 
 
13.08.2010
Spanie w namiocie, miejsca bylo malo, rano polamany
Indie
Indie - Losar
23654 km
 
 
 
 
 
14.08.2010
kontrola paszportow, teren przygraniczny z Chinami
Indie
Indie - Kaza
23693 km
 
 
 
 
 
14.08.2010
Przepiekna Spiti Valley, nocleg na 3800m.n.p.m.
Indie
Indie - Kiber
23700 km
 
 
 
 
 
15.08.2010
Kye Monastery i wioska na 4200m.n.p.m.
Indie
Indie - Komic
23704 km
 
 
 
 
 
15.08.2010
Najwyzej polozona na swiecie wioska z dostepem do elektrycznosci, gra w siatkowke na 4517 m.n.p.m.
Indie
Indie - Tabo
23737 km
 
 
 
 
 
15.08.2010
Nocleg w hoteliku prowadzonym przez mnichow, potem zwiedzanko 1000-letniego monastyru gdzie Dalajlama chce spedzic emeryture
Indie
Indie - Kaza
23769 km
 
 
 
 
 
16.08.2010
Droga powrotna, spanko ponownie w hoteliku Tybetanczykow, picie na 3800m.n.p.m. z Hinduskim przewodnikiem Boney'em
Indie
Indie - Manāli
23854 km
 
 
 
 
 
17.08.2010
Powrot, szkoda ze tak szybko czas minal, bo Spiti Valley oszalamia widokami
Indie
Indie - Delhi Paharganj
24260 km
 
 
 
 
 
20.08.2010
Delhi po raz kolejny. Zakup biletu do Jaisalmer. 22.08 nad ranem w sercu Pustyni Thar.
Indie
Indie - Delhi
24266 km
 
 
 
 
 
21.08.2010
Delhi na mokro, czyli monsun pelna para
Indie
Indie - Jaisalmer
24916 km
 
 
 
 
 
22.08.2010
Zlote Miasto Jaisalmer w srodku Pustyni Thar, czyli brud, smrod i srednio ciekawe miejsce
Indie
Indie - Jodhpur
25136 km
 
 
 
 
 
23.08.2010
Blue City Jodhpur >> tutaj musze jeszcze wrocic >> po prostu cudo
Indie
Indie - Udaipur
25337 km
 
 
 
 
 
24.08.2010
Lake City Udaipur, czyli po raz pierwszy monsun sie na cos przydal. Picchola Lake po raz pierwszy od 10 lat jest pelne wody:D
Indie
Indie - Jaipur
25673 km
 
 
 
 
 
25.08.2010
Pink City of Jaipur >> czyli nawalil aparat (padla bateria) i szalona decyzja:)
Indie
Indie - Āgra
25892 km
 
 
 
 
 
26.08.2010
Taj Mahal
Indie
Indie - Āgra Cantonment
25896 km
 
 
 
 
 
28.08.2010
Taj Mahal o wschodzie Słońca
Indie
Indie - Delhi Paharganj
26076 km
 
 
 
 
4 komentarze
4
28.08.2010
Ostatnie godziny w Indiach na szalonego i prawie bez kasy:-)
Katar
Katar - Doha
28643 km
 
 
 
 
 
29.08.2010
The route to happiness:-)
Brazylia
Brazylia - Sao Paulo
40515 km
 
 
 
 
1 komentarz
1
29.08.2010
Kolejna przesiadka. zmęczenie się kumuluje.
Urugwaj
Urugwaj - Montevideo
42075 km
 
 
 
 
4 komentarze
4
30.08.2010
Ostatnia przesiadka. Czuje się zombie>wykończony
Chile
Chile - Santiago
43418 km
 
 
 
 
 
30.08.2010
¡Bienvenidos Chile! Nareszcie na miejscu... Wykonczony na smierc... W ciagu 65 godzin podrozy tylko 6 godzin snu
Chile
Chile - Valparaíso
43516 km
 
 
 
 
 
01.09.2010
Piekne Valparaíso
Chile
Chile - Viña del Mar
43525 km
 
 
 
 
 
01.09.2010
Kurorcik nad Oceanem Spokojnym
Chile
Chile - Santiago
43618 km
 
 
 
 
2 komentarze
2
02.09.2010
Z wizyta na Uniwersytecie de Santiago de Chile
Chile
Chile - Santiago
43618 km
 
 
 
 
 
04.09.2010
Urodziny kuzyna Macareny, a to oznacza impreze:) Najgorsze ze nikt nie bedzie tam mowil po angielsku, a ja nie znam hiszpanskiego:D ale damy rade:D
Chile
Chile - Santiago
43618 km
 
 
 
 
1 komentarz
1
14.09.2010
Bilety zabookowane, czyli czas znowu ruszac w droge:-)
Chile
Chile - Antofagasta
44708 km
 
 
 
 
 
14.09.2010
25 minutowy stopover
Chile
Chile - Calama
44907 km
 
 
 
 
 
14.09.2010
Autobusem do San Pedro
Chile
Chile - San Pedro de Atacama
44997 km
 
 
 
 
 
14.09.2010
Fuck!!! Jak tu drogo... I pieknie:-)
Chile
Chile - Salar de Atacama
45062 km
 
 
 
 
 
14.09.2010
Najsuchsze miejsce na Ziemi
Chile
Chile - San Pedro de Atacama
45127 km
 
 
 
 
1 komentarz
1
14.09.2010
Nocne poszukiwanie transportu do Uyuni
Chile
Chile - Calama
45217 km
 
 
 
 
 
15.09.2010
Transport znaleziony:D Nawet tani nocleg sie znalazl:D
Chile
Chile - Ollagüe
45374 km
 
 
 
 
 
16.09.2010
Przejscie graniczne prawie na 4000mnpm - 1,5 godziny czekania na odprawe
Boliwia
Boliwia - Estación Avaroa
45377 km
 
 
 
 
 
16.09.2010
Bienvenidos Bolivia!!! Zmiana autobusu i szybkie wbicie kolejnej pieczatki w paszporcie.
Boliwia
Boliwia - Uyuni
45541 km
 
 
 
 
 
16.09.2010
Tani nocleg, zabookowanie wycieczki na jutro i w kimono... Caly dzien na boliwijskich drogach wykancza
Boliwia
Boliwia - Salar de Uyuni
45630 km
 
 
 
 
 
17.09.2010
Cud natury, jedno z najpiekniejszych miejsc jakie widzialem w zyciu:D
Boliwia
Boliwia - Oruro
45898 km
 
 
 
 
 
17.09.2010
Nocnym autobusem do La Paz
Boliwia
Boliwia - La Paz
46094 km
 
 
 
 
 
18.09.2010
Na szybkiego po najwyzej polozej stolicy swiata
Boliwia
Boliwia - Copacabana
46200 km
 
 
 
 
1 komentarz
1
18.09.2010
Przyjemne dla oka miesteczko nad Jeziorem Titicaca - najwyzej polozonym jeziorem wysokogorskim swiata i zarazem najwyzej polozonym zeglownym jeziorem swiata (ponad 3800mnpm)
Boliwia
Boliwia - Isla del Sol
46221 km
 
 
 
 
 
19.09.2010
Miejsce narodzin Slonca i pierwszego Inca
Boliwia
Boliwia - Copacabana
46242 km
 
 
 
 
 
20.09.2010
Dzien odpoczynku i relaksu:D
Boliwia
Boliwia - La Paz
46348 km
 
 
 
 
 
21.09.2010
Oczekiwanie na autobus do Peru, dalej juz samotnie:D
Peru
Peru - Puno
46562 km
 
 
 
 
 
21.09.2010
Przyjazd z 3 godzinnym spoznieniem o polnocy...
Peru
Peru - Taquila
46599 km
 
 
 
 
 
22.09.2010
Uros Floating Islands i Taquile Island
Peru
Peru - Arequipa
46809 km
 
 
 
 
 
23.09.2010
Nocnym cama busem do Arequipy i oczekiwanie na busa do Cabanaconde
Peru
Peru - Cabanaconde
46907 km
 
 
 
 
 
23.09.2010
Mala wiocha zabita dechami, ale nocleg za 10 soli pelna klasa:D
Peru
Peru - Mirador del Condor
46918 km
 
 
 
 
 
24.09.2010
Na pace ciezarowki podziwiac kondory i powrot 10km na piechote:D
Peru
Peru - Cabanaconde
46929 km
 
 
 
 
 
25.09.2010
W poszukiwaniu drogi do Oasis Segulle >> niestety nieudane, zakonczone roznymi przypadlosciami:D
Peru
Peru - Chivay
46969 km
 
 
 
 
 
25.09.2010
Powoli wracamy do Chile > przystanek "niewiadomopoco" godzinny
Peru
Peru - Arequipa
47054 km
 
 
 
 
 
26.09.2010
Uuuuaaaa.... 4:00 rano, zimno, spiaco na autobus trzeba czekac
Peru
Peru - Moquegua
47163 km
 
 
 
 
 
26.09.2010
Kontrola bagazu i autobus >> miasto o zakazie wwozu owocow i warzyw
Peru
Peru - Tacna
47282 km
 
 
 
 
 
26.09.2010
"Señor, bus 20 soles" >> hmm... a jak mam tylko 12 soli i 50 centimos??? To sie jedzie tanszym:D
Chile
Chile - Arica
47330 km
 
 
 
 
 
26.09.2010
Z powrotem w "Sipolandii":D Raj kite-surferow...
Chile
Chile - Iquique
47524 km
 
 
 
 
 
26.09.2010
I stopover
Chile
Chile - Antofagasta
47907 km
 
 
 
 
 
26.09.2010
II stopover
Chile
Chile - Santiago
48997 km
 
 
 
 
 
26.09.2010
Ehh... Nareszcie w znajomych katach:D
Chile
Chile - Santa Cruz
49143 km
 
 
 
 
 
10.10.2010
Z wizyta u rodziny Macareny, czyli piekny country-side... I widoki po trzesieniu ziemi
Chile
Chile - Santiago
49289 km
 
 
 
 
 
14.10.2010
Na rowerze do podnozy And...
Chile
Chile - San José de Maipo
49324 km
 
 
 
 
3 komentarze
3
17.10.2010
Mala wycieczka w Andy:D
Chile
Chile - San Antonio
49440 km
 
 
 
 
 
31.10.2010
Przepiekne miasto portowe na wybrzezu Pacyfiku
Chile
Chile - Isla Negra
49485 km
 
 
 
 
 
31.10.2010
Dom chilijskiego noblisty Pablo Nerudy.
Chile
Chile - Las Cruces
49519 km
 
 
 
 
 
31.10.2010
Chilijskie Halloween u rodziny Macareny.
Chile
Chile - Santiago
49609 km
 
 
 
 
2 komentarze
2
01.11.2010
Wszystkich swietych. I.... jest plan:D kolejny plan na wypad >>> zbieranie informacji, szukanie pieniedzy ktorych nie ma i sie nie znajdzie:DD
Chile
Chile - Santiago
49609 km
 
 
 
 
 
11.11.2010
Start 19.11. Poludnie Chile i Patagonia czekaja:)
Chile
Chile - Santiago
49609 km
 
 
 
 
 
19.11.2010
Czas ruszac na poludnie:)
Chile
Chile - Puerto Montt
50523 km
 
 
 
 
 
20.11.2010
Na poczatek deszcz, chlod... i poszukiwanie bankomatu...
Chile
Chile - Ancud
50609 km
 
 
 
 
 
20.11.2010
Deszcz, zimno, deszcz, zimno, mokro, zimno, deszcz......
Chile
Chile - Castro
50678 km
 
 
 
 
 
20.11.2010
Piekne Castro.
Chile
Chile - Castro
50678 km
 
 
 
 
 
21.11.2010
Kolorowe Castro
Chile
Chile - Ancud
50746 km
 
 
 
 
 
22.11.2010
Nie moglo tak byc wczesniej???
Chile
Chile - Osorno
50902 km
 
 
 
 
 
22.11.2010
Osorno i 89 letni dziadek:D
Argentyna
Argentyna - San Carlos de Bariloche
51070 km
 
 
 
 
 
23.11.2010
Trasa
Argentyna
Argentyna - El Bolsón
51163 km
 
 
 
 
 
23.11.2010
Trasa
Argentyna
Argentyna - Comodoro Rivadavia
51698 km
 
 
 
 
 
24.11.2010
Trasa
Argentyna
Argentyna - Puerto San Julián
52090 km
 
 
 
 
 
24.11.2010
Trasa
Argentyna
Argentyna - Isla Pavón
52206 km
 
 
 
 
 
24.11.2010
Trasa
Argentyna
Argentyna - Río Gallegos
52384 km
 
 
 
 
 
24.11.2010
Trasa
Chile
Chile - Punta Arenas
52601 km
 
 
 
 
 
24.11.2010
wpis pozniej
Chile
Chile - Otway Bay Pinguineria
52630 km
 
 
 
 
 
25.11.2010
Pingwinki
Chile
Chile - Punta Arenas
52659 km
 
 
 
 
 
25.11.2010
Bilety do Rio Grande
Chile
Chile - Punta Delgada
52779 km
 
 
 
 
 
26.11.2010
W drodze
Argentyna
Argentyna - Río Grande
52972 km
 
 
 
 
 
26.11.2010
Zmiana busa
Argentyna
Argentyna - Tolhuin
53060 km
 
 
 
 
 
26.11.2010
Milutkie male miasteczko
Argentyna
Argentyna - Ushuaia
53137 km
 
 
 
 
 
26.11.2010
Fin del Mundo - Koniec Swiata --- Kolejne marzenie mlodego czlowieka zrealizowane!!!:D
Argentyna
Argentyna - Playa Larga
53146 km
 
 
 
 
 
27.11.2010
Maly trekking na rozgrzewke
Argentyna
Argentyna - Ushuaia
53155 km
 
 
 
 
 
28.11.2010
Chilloutowa niedziela w Ushuaia, czyli kiedy nic nie mozesz zalatwic bo wszystko jest zamkniete. Wspolne gotowanie, pubowanie i klopoty z bankiem:-( na oslode spotkanie z panem Wojciechem, kapitanem statku Nasha Chata ktorym plynie na Antarktyde.
Argentyna
Argentyna - Glacier Martial
53161 km
 
 
 
 
 
29.11.2010
Lodowiec, a raczej jego pozostalosci, ale trek ladny mily i przyjemny.
Argentyna
Argentyna - Ushuaia
53167 km
 
 
 
 
1 komentarz
1
30.11.2010
Problemow z bankiem coraz wiecej. Prawie bez pieniedzy, zakup ostatniego wolnego miejsca w autobusie do Punta Arenas. Niestety z powodu glupoty banku bedzie zmiana planow.
Argentyna
Argentyna - Río Grande
53285 km
 
 
 
 
 
01.12.2010
Zmiana autobusu i kontrola paszportow. Oczywiscie jak zwykle problemy z odczytaniem mojego nazwiska:D
Chile
Chile - Punta Delgada
53478 km
 
 
 
 
 
01.12.2010
Niezle wialo, ledwie sie przeplynelo Ciesnine Magellana, a widok prawie przewalonego wiatrem autokaru robi wrazenie.
Chile
Chile - Punta Arenas
53598 km
 
 
 
 
 
01.12.2010
Zakup kolejnych biletow, wyplata z bankomatu (przeklete banki) i jazda dalej.
Chile
Chile - Puerto Natales
53789 km
 
 
 
 
 
01.12.2010
Nocne Puerto Natales, info o braku transportu do El Calafate na dzien nastepny. Jako ze czlowiek jest uparty, znajduje sie opcje:D
Argentyna
Argentyna - Perito Moreno Glacier
53934 km
 
 
 
 
 
02.12.2010
Lodowiec Perito Moreno - tego nie da sie opisac slowami, to trzeba zobaczyc na wlasne oczy.
Argentyna
Argentyna - El Calafate
53988 km
 
 
 
 
 
02.12.2010
Turystyczne miasteczko, potem powrot slynna Ruta 40 do Puerto Natales.
Chile
Chile - Puerto Natales
54144 km
 
 
 
 
 
02.12.2010
Sennie, zmeczony, zadowolony.
Chile
Chile - Punta Arenas
54335 km
 
 
 
 
 
03.12.2010
Niestety nadszedl czas powrotu:/ Dzieki ''wspanialemu'' banku Alior nie moge udac sie na trekking do Torres del Paine, i jestem zmuszony wrocic tydzien wczesniej:(
Argentyna
Argentyna - Río Gallegos
54552 km
 
 
 
 
 
04.12.2010
Dluga droga powrotna do Santiago
Argentyna
Argentyna - Isla Pavón
54730 km
 
 
 
 
 
04.12.2010
Dluga droga powrotna do Santiago
Argentyna
Argentyna - Puerto San Julián
54846 km
 
 
 
 
 
04.12.2010
Dluga droga powrotna do Santiago
Argentyna
Argentyna - Comodoro Rivadavia
55238 km
 
 
 
 
 
04.12.2010
Dluga droga powrotna do Santiago
Argentyna
Argentyna - El Bolsón
55773 km
 
 
 
 
 
05.12.2010
Dluga droga powrotna do Santiago
Argentyna
Argentyna - San Carlos de Bariloche
55866 km
 
 
 
 
 
05.12.2010
Dluga droga powrotna do Santiago
Chile
Chile - Osorno
56034 km
 
 
 
 
 
05.12.2010
Dluga droga powrotna do Santiago
Chile
Chile - Puerto Montt
56136 km
 
 
 
 
 
05.12.2010
Po 32 godzinach odpoczynek 4 godziny, spacerowanie i nastepne 14 godzin do Santiago.
Chile
Chile - Santiago
57050 km
 
 
 
 
 
06.12.2010
Po 50 godzinach i 3500 km drogi, nareszcie w Santiago.
Chile
Chile - Santiago
57050 km
 
 
 
 
 
24.12.2010
Przepiekna Wigilia w chilijskich stylu.
Chile
Chile - Santa Cruz
57196 km
 
 
 
 
1 komentarz
1
26.12.2010
I i II dzien Swiat u babci Macareny... Pieknie i upalnie...
Chile
Chile - Santiago
57342 km
 
 
 
 
 
28.12.2010
Przygotowania do Sylwestra
Chile
Chile - Santa Cruz
57488 km
 
 
 
 
 
30.12.2010
Przejadzka po babcie Macareny. Po autostradach chilijskich prowadzi sie bardzo wygodnie:D
Chile
Chile - Santiago
57634 km
 
 
 
 
 
31.12.2010
Sylwester!!! Wspaniala impreza:D
Chile
Chile - La Serena
58032 km
 
 
 
 
1 komentarz
1
24.01.2011
Tydzien wylegiwania sie na plazy, nic-nie-robienia, plywania w Pacyfiku... Po prostu relaks:)
Chile
Chile - Ovalle
58109 km
 
 
 
 
 
27.01.2011
Wizyta u rodzicow Sary.
Chile
Chile - La Serena
58186 km
 
 
 
 
 
28.01.2011
Feria rekodziela, plazowanie.
Chile
Chile - Pisco Elqui
58258 km
 
 
 
 
 
29.01.2011
Przeurocza dolina Elqui slynna z plantacji winogron i produkcji Pisco.
Chile
Chile - Coquimbo
58336 km
 
 
 
 
 
29.01.2011
Calonocne imprezowanie w Coquimbo, potem powrot stopem do La Sereny.
Chile
Chile - La Serena
58346 km
 
 
 
 
 
30.01.2011
Krotkie, ale silne trzesienie ziemi - 7.0 w skali Richtera z epicentrum w Coquimbo.
Chile
Chile - Santiago
58744 km
 
 
 
 
 
01.02.2011
Przygotowania do powrotu do Europy.
Chile
Chile - Pichilemu
58904 km
 
 
 
 
 
04.02.2011
Ostatnie spojrzenie na Pacyfik.
Chile
Chile - Santa Cruz
58968 km
 
 
 
 
 
04.02.2011
Pyszna chilijska kuchnia.
Chile
Chile - Santiago
59114 km
 
 
 
 
 
05.02.2011
Impreza pozegnalna.
Chile
Chile - Santiago
59114 km
 
 
 
 
 
07.02.2011
Smutny czas pozegnania...
Urugwaj
Urugwaj - Montevideo
60457 km
 
 
 
 
 
07.02.2011
Poltora godzinny transfer.
Brazylia
Brazylia - Rio de Janeiro
62285 km
 
 
 
 
 
07.02.2011
Ciezka noc na lotnisku.
Brazylia
Brazylia - Rio de Janeiro
62285 km
 
 
 
 
 
08.02.2011
Zwiedzanie i delektowanie sie Rio :D
Brazylia
Brazylia - Rio de Janeiro
62285 km
 
 
 
 
 
09.02.2011
W dlugiej drodze do Polski.
Brazylia
Brazylia - Salvador
63495 km
 
 
 
 
 
09.02.2011
Przesiadka calodniowa w czarnej Brazylii
Niemcy
Niemcy - Frankfurt am Main
71879 km
 
 
 
 
 
10.02.2011
Ostatni przystanrk przed powrotem do kraju. Caly dzien czekania.
Polska
Polska - Wrocław
72477 km
 
 
 
 
 
10.02.2011
Awionetka do Polski, czyli duzo kolo sie zamyka i po prawie 9 miesiacach ponownie w Polsce.
Polska
Polska - Świdnica
72523 km
 
 
 
 
 
11.02.2011
Back... strange...
Oceń ten blog
ocena 4.07 (337)
Odwiedzin: 21308
geralt1
Piotr Dłużyński
zwiedził 18.5% świata (37 państw)
Zasoby: 367 wpisów367 138 komentarzy138 361 zdjęć361 0 plików multimedialnych0